Szkolne Walentynki!
W dniu świętego Walentego
nic nie może dziać się złego,
nikt nie może się dziś złościć,
bo dziś nadszedł dzień miłości…
Walentynki obchodzimy 14 lutego każdego roku, to oczekiwany dzień - dzień miłości i przyjaźni. Choć w tym roku wypada w niedzielę, to uczniowie kl. I – III świętowali już w piątek! Dzieci obdarowały się walentynkami w formie lizaków, cukierków i soczków. Nie zabrakło oczywiście balonów i samodzielnie wykonanych serduszek, które zostały przekazane przez „pocztę walentynkową”, a także spontanicznych emocji oraz pozytywnych uczuć. Wszystkim dopisywał dobry humoru, była muzyka i tańce oraz mnóstwo niezapomnianych wrażeń.
ZIMO, BAW SIĘ Z NAMI – FOTORELACJA
Zimowa aura sprzyja aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Uczniowie I-III klasy doskonale ją wykorzystują! Zobaczcie sami.
Powiedział Bartek, że dziś Tłusty Czwartek …
W tym roku Tłusty Czwartek obchodziliśmy 11 lutego. Nie zapomnieli o nim ani duzi, ani mali. Pamiętała też Spółdzielnia Uczniowska i Samorząd Uczniowski naszej szkoły. Spółdzielnia zamówiła pączki dla wszystkich chętnych uczniów z klas I-III oraz dzieci z Oddziału i Punktu Przedszkolnego, a Samorząd Uczniowski zajął się „starszyzną”. Zaproponował uczniom klas IV-VIII udział w akcji „Tłustoczwartkowe łasuchy”. Chętni uczniowie mogli przesłać do szkoły zdjęcia pokazujące, w jaki sposób świętują ten „pyszny” dzień w domu. Mogły to być fotografie domowych wypieków, zdjęcia z ich kosztowania lub fotki przepisów na tłustoczwartkowe smakołyki. Spotkaliśmy się z licznym odzewem. Sami spójrzcie na te wspaniałości. Aż ślinka cieknie. Mniam.
Pączek Run. Podejmij wyzwanie!
Tylko dziś zmieniamy zasady. Nie będziemy mówić o zdrowym odżywianiu, potrzebie ruchu oraz omawiać piramidy żywieniowe. Dziś nasze motto brzmi inaczej. Jednak najpierw zadamy wam pytanie. Ile planujecie zjeść dziś pączków? Mamy dla was specjalny wzór pączkowy. Jeżeli chcecie zjeść pączka, faworka czy oponkę, to musicie zastosować się do tego wzoru.
1 km * X + 0,2 km * Y = łączna ilość kilometrów
Gdzie we wzorze X stanowi liczbę zjedzonych pączków, a Y stanowi liczbę zjedzonych faworków (chrustu).
Dla przykładu:
Jeśli Jaś zjadł trzy pączki i osiem faworków, to Jaś musi przebiec łącznie 4 km i 600 metrów :), bo 3 pączki to 3 km i 8 faworków x 200 metrów to 1600 metrów czyli 1,6 km :)
Podsumowując: Im więcej jesz pączków – tym więcej biegasz, czyli biegasz, żeby jeść więcej pączków. Zatem im więcej jesz pączków, tym więcej biegasz i jesteś bardziej zdrowy. To dzisiejsza logika😊.
Łał to jest super. My już wdrażamy ten skomplikowany wzór matematyczny i dzisiejsze motto. Teraz czekamy na wasze rekordy. Drugiej szansy nie będzie😊.
Znane i nieznane zakątki Gminy Zelów
Szczegóły w regulaminie na naszej stronie internetowej oraz na fb: https://www.facebook.com/gminazelow/photos/a.522264947893647/3678214685631975/?type=3&theater